שעוני אומגה לא רק לצוללנים

שעוני אומגה לא רק לצוללנים

 

מותג השעונים השוויצרי, אומגה, מוכר ומוערך משום שלאורך שנים בלטה החברה בתחומה. בין ציוני הדרך הבולטים של החברה:

ב1932 פרסה החברה חסות על האולימפיאדה בפעם הראשונה ומדדה את הזמנים.

ב 1966 נאסא בוחרת בשעון אומגה SpeedMaster Professional להיות השעון הראשון שישמש את האסטרונאוטים שלה על הירח.

ב1984 השיקה החברה את המנגנון המורכב בעולם, בעל 9,000 חלקים מכאניים ומגוון רחב של אפשרויות עד כדי הגדרתו כיצירת מופת בתחום.

ב2000 השיקה החברה את מנגנון Co Axial,מנגנון אוטומטי פורץ דרך בכך שהוא מבטיח עמידות ודיוק מרביים.

החפצים בשעון שישווה להם תדמית וסטאטוס של תחכום ויוקרה בהחלט ירצו לרכוש מאומגה והם גם ישקיעו בכך סכום עתק. רכישת שעון היא הוצאה ניכרת אך לצערנו לא מוכרת, ובאמת שלא חייבים לרכוש ביוקר. אפשר לרכוש שעוני אומגה יד-2 גם תמורת כמה אלפי שקלים.

למשל, סדרת PLANET OCEAN שהושקה לראשונה ב- 1932, מיועדת עבור צוללנים ולאורך השנים מייצרת החברה דגמים משופרים טכנולוגית בעיצובים שונים.

לאחרונה השיקה החברה דגם חדש בסדרת PLANET OCEAN . השעון בקוטר 45.5 מ"מ, בעל טבעת היקפית שעשויה מסגסוגת זרקונים. לשעון שסתום הליום לאטימה נגד מים, כך שהשעון עמיד עד לעומק של 600 מטר. בחברה מבטיחים שהשימוש בחומרים האיכותיים הללו יביא לשימורו לאורך שנים. אומגה שנוסדה ב1848 לאורך שנים הוכיחה איכות גבוהה לכן נפוצה תופעת הרכישה של שעוני אומגה יד שנייה בה נלחמת החברה. ובכל זאת הודות לתרבות הצריכה העולמית המפותחת ניתן להשיג ברשת האינטרנט או בחנויות השעונים  גם שעוני אומגה יד-2. עבור מי שסולד מרכישת מוצרים משומשים דווקא כשרוכשים שעוני אומגה יד שנייה אין מה לחשוש. חברת אומגה מבטיחה מוצרים איכותיים שמחזיקים מעמד לאורך זמן ואי אפשר להשוות רכישת ספה משומשת לשעון משומש, המתכת ממנה הוא מורכב לא נשחקת כל כך מהר, בטח בשעוני אומגה יד שנייה.

בעבור עשרת אלפים שקלים תוכלו לקנות מאנשים פרטיים ברשת שעוני אומגה יד-2 מדגם OMEGA PLANET OCEAN  , הם נמכרים עם תעודת מקוריות ויש להקפיד על כך. במקרים מסוימים תקבלו אפילו אחריות, זאת במידה והשעונים נרכשו מהחברה בארבעת השנים האחרונות.

למידע על מוכרי שעוני אומגה יד שנייה

אינפורמציה נלקחה בין היתר מהאתרים הבאים

http://www.chrono24.co.il

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%92%D7%94_(%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%AA_%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D)

כתיבת תגובה