רקע חשוב על שעוני ברייטלינג

רקע חשוב על שעוני ברייטלינג

אנשים רבים אשר מבחינים באנשי עסקים רבים ואנשים ממשפחות עשירות העונדים שעוני ברייטלינג יוקרתיים. שואלים עצמם, מדוע אנשים אלה עוד עונדים שעונים בעידן הסמארטפונים המשמשים גם באמצעי למדידת זמן ותאריך? ובכן אחת התשובת לכך היא כי שעונים אלה נענדים כפריטי אופנה יוקרתיים וכסמל סטטוס למעמד חברתי.

רקע על חברת ברייטלינג

חברת בייטלינג משחר הקמתה נתנה את הדגש על ייצור שעונים המתאימים לקהל ייעד ספציפי (טייסים). והרי ששעוני כרונומטר מעוצבים בעיקר לאנשי צוות אוויר. שעוני ברייטלינג באופיינים כשעונים בעלי לוח שעות גדול יחסית לשעוני יד אחרים, וכשעונים כבדים מהמקובל. כאשר רוב דגמי החברה מבוססים על מנגנון מתיחה מכני אוטומטי המבוסס על תנועות היד. כמו כן, אחד העומדנים לכך שהם שעוני יוקרה הוא כי שעונים אלה מיוצרים בשוויץ ומורכבים ממרכיבים שווייצרים.

שעוני ברייטלינג מתוכננים ומעוצבים לשימושים טכניים ייחודיים, ומשכך הם מורכבים ביותר להפעלה ומציגים נתונים רבים מעבר לתצוגת הזמן, שאין להם כל שימוש בחיי היום יום. למרות זאת, רבים עונדים שעונים אלה כסמל סטטוס וכאביזר אופנה. אחד הדגמים אשר השיקה חברת ברייטלינג בשנת 1954 לטובת אנשי טייס הוא דגם ה-Navitimer, שעון יד המצויד במחשב ניווט. ובשנת 1936 הפכה ברייטלינג לספק השעונים הרשמי של חיל האוויר המלכותי. והרי שבמלחמת העולם הראשונה שימשו שעוני הברייטלינג לאחד מעזרי הטיסה של טייסים.

כיום ניתן למצוא הרבה מקומות בהם ניתן לרכוש שעוני ברייטלינג יד שנייה, כך שאנשים רבים ממעמד הביניים יכולים להרשות לעצמם לרכוש את המותג ברייטלינג שלא כבעבר משום מחירי העתק אשר בהם תומכרו השעונים.

למידע על מוכרי שעוני ברייטלינג יד-2

אינפורמציה נלקחה בין היתר מהאתרים הבאים

http://www.chrono24.co.il

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92

כתיבת תגובה